Joulu lähestyy

Tai jos vaikka ensin vain se joulukuukin lähestyisi. Meillä oli jo talvi nyt se selkeästi perutettiin taas. Lunta tulla tuprutti sen verran, että ehti haaveilla josko se jäisi maahan ihan jouluun asti, mutta eipä se jäänyt ja nyt tuuli paukkuu ja vinkuu nurkissa ja vettä tulee taivaan täydeltä. Ulkona on kylmä ja kolea sää. Sisällä on hyvä töpsötellä villasukat jalassa ja juoda kupillinen kahvia. Olen siis edelleenkin pysynyt kahvissa.

img_0269Raision Myllyssä kävin ihailemassa noita ihania koriste pöllöjä. Tosin alempana kuvien kanssa voitte todeta saman kuin minä se ei vain yksikertaisesti ihanuudestaan huolimatta taida mahtua mihinkään. Olen entisestään ihastunut kaikkeen pöllömäiseen. En niinkään niihin kirjaviin paitsi jos ne on musta/harmaa/valkoinen pohjalla sitten se ei ole häiritsevä! Iskenyt kamala sisustus intoilu päälle, mutta siitäkin huolimatta vanha on lähinnä saanut uuden elämän kotona. Tai kirpputoreilta ostettuna vanha saanut uuden elämän.

img_0412Hyviä ideoita otetaan vastaan. Ensinnäkin tuo kasvi tuolla lintuhäkissä. Mä olen tusinan pistänyt hengettömäksi muraatteja. Olisiko joku helppo hoitoisempi kasvi? 😀 Toinen on tuo lampunvarjostin. Mitähän siihen kekseisi. Tuo keltaisena hohkaava väri ei oikein ole mun juttu, mutta en tiedä voisiko sen maalata? Millä värillä tuollaisen uskaltaisi maalata ilman paloriskiä?

img_0438

img_0428Kynttilät luo tunnelman! Ei voi muuta sanoa!

img_0445Muori istuu jo nyt sohvan kulmalla. En tiedä tuleeko se siihen jäämään, mutta olkoon nyt ainakin vähän aikaa. Katselin eilen kotiin tullessani, että melkein naapurilla on jo joulukuusi sisällä ja koristeltuna. Ja minä mietin että jouluverhotkin kai voisi jo kohta laittaa vai onko vielä liian aikaista?

Ilmasta huolimatta ihanaa joulun odotusta kaikille!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s