Mitäs nyt sitten

Joku varmaan jo instan puolelta bongannut tulokset, mutta siis kerrottakoon vielä, että 13.8.2014 T4V 13.7 ja TSH 6.0 ja uusimmat tulokset 6.7.2015 T4V 12.7 ja TSH 5.4 . Niinkuin huomaa laskenut. Lääkitystä ei ole käytetty vain elämää heitetty uuteen uskoon! Alkaen ruokailusta.

Nyt on sitten pakko sanoa, että lääkärin soitto aiheutti ensin leveän hymyn kasvoille, mutta sen jälkeen olen tätä pohtinut.. Tosiaankin mitäs nyt sitten? Jatkan tottakai samalla tyylillä, mutta mietin mitkä olisi ne tietyt asiat mihin panostaa ja mitkä taas ne joiden kanssa voisi vähän vähemmänkin stressata ja hermoilla. Ruokailua ei kannata stressata sen olen huomannut. Tiedän, että mun pitäisi syödä tietynväliajoin, mutta olen ottanut sen asenteen, että syön kun siltä tuntuu. Veden juonnista saan itseäni muistuttaa liiankin usein. Se ärsyttää itseänikin, mutta olen aina ollut heikko juomaan.

Tiedän, että jossain kielletään jos kilpirauhasen kanssa ongelmaa ni mm. mansikan syönti (suurempia määriä). Olen syönyt ja tulen syömään jos ne maistuvat. Koen asian sellaiseksi, että kyllä keho kertoo sopisiko vaiko ei. Ei me olla kaikki samasta muotista väännettyjä. Paleo ruokavaliolla haluan jatkaa se tuntuu omalle ja mikä parasta se maistuu. Tuntui jo jokin aika sitten ettei mikään ruoka maistu. Kaikkea syödään väkipakolla kun on jotain syötävä.

Kananmunat on taas sellainen mitä menee ja paljon. Kalaa kuluu lähes päivittäin. Broileria harvemmin ei sillä etteikö se maistuisi, mutta kala on enemmän mun juttu kuin broisku. Paljon kasviksia, juureksia ja hedelmiä. Olen muutaman kerran uusia perunoita syönyt, mutta peruna on myös jäänyt aika lailla pois mun ruokalistalta. Se ei oo koskaan ollut mun mielestä ruokaa. Jokin tökkii ja tosissaan perunassa vastaan. Maitoa en muista koska viimeksi juonut siis lehmän. Kookosmaitoa useammin. Viimeisin rahka oli kutunrahkaa (Saloniemen intohimo). Oli muuten hyvää hunajan kanssa!!

Joka päiväistä merilevääni en jätä! Se on varma asia, että se saa olla ja pysyä.

11419014_716296235142202_55168755_n

Yksi kommentti artikkeliin ”Mitäs nyt sitten

  1. T4V (eli se tärkeämpi arvo!) on huonontunut, endokrinologi varmasti tarjoaisi koelääkityksen, mielestäni sen ehdottomasti tarvitsisit.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s