Voimat lopussa

On taas ollut voimat niin poissa pelistä.. Yrittää vaan jaksaa ja jaksaa.. Töiden osalta tämä alkanut viikko on kamala siis ihan oikeasti kamala viikko! Lähin esimies on viikon lomalla ja minä hullu suostuin tuuraamaan oikeastaan en edes ajatellut kun soiton sain ja kysymyksen että otanko viikoksi vetovastuun. Olin jotenkin ajatuksissa omissa maailmoissa ja ja en edes tiedä. Nyt on vasta keskiviikko ja mä olen kahden päivän jälkeen valmis vajoamaan sohvan pohjalle. Työtä on liikaa. Kevät ja aurinko vetäisi mua ulos ja haluaisin haravoida pihaa (pitäisikö jonkun nyt tätä lukiessa tilata mun puolesta mulle lääkäriaikaa? ) haluaisin tehdä kaikkea kotona ja ottaa kevään ja kesän vastaan. Sen sijaan teen kiireessä asioita kotona ja menen kiireessä töihin vetäen itseni niin piippuun, että yöt menee stressin kourissa valvoen ja se aika kun nukkuu on parin tunnin pätkiä ja painajaisten saattelemana heräilyä… Ja loppuviikkoa kohden työt vain pahenee töissä…

Teen siis omien töiden lisäksi ”pomon työt” YÖK! Jospa ottaisi pienet päiväunet ja alkaisi tähänkin päivään herätä. Nousen nykyään kahdeksan aikaan aamusta ylös ja aamupalan jälkeen menen lepäämään huonovointisuuden vuoksi. Nykyään lähes poikkeuksetta joka ruuan jälkeen on pahaolo.. En tiedä mistä sekin johtuu. Stressi?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s