Pitäisi nukkua

, mutta ei näiden kipujen kanssa se onnistu. En oikein tarkkaan tiedä mikä tämä kipu on. Se on suussa ja ensin luulin hammaskivuksi, mutta se lähti niin, että oikealta ylhäältä särki ensin jonkin ajan kuluttua särkikin oikealta alhaalta, mutta ei ylhäältä. Sitten särky siirtyi vasen ylä ja sitten vasen ala. Nyt heittää oikea ylä ja ala koko ajan… Niinkuin hammas kipua, mutta kiertävänä. Särkylääkkeet auttaa jonkin aikaan näihin kipuihin, mutta mun särkylääkkeet loppus. Nyt vaan pitää yrittää väsyttää itsensä jotta saisi edes vähän aikaa nukuttu ja aamusta uhkaillusta myrskystä huolimatta lähteä hakemaan apteekista täydennystä. Mulla on toisinaan tämmöistä särkyä ja se kestää muutamasta päivästä noin viikkoon ja katoaa.

Olen ihan uupunut. Tosi kivasti alkanut tämäkin loma viikko. Tää yö ajatteleminen ei sovi mulle kun mielessä pyörii vain kysymys miksi minä… Miksi en ole kunnossa. Mitä pahaa olen tehnyt, että ansaitsen tämän kaiken.

2 kommenttia artikkeliin ”Pitäisi nukkua

  1. Samat ajatukset pyörii mullakin, että miksi minä joudun kärsimään niin paljon eikä loppua näy. Pakko uskoa että tällekin löytyy vastaus vielä joskus :/

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s