Ruokaa, kiitos!

Mulla on nälkä… Kyllä taas ja koko ajan. Alkoi jo kaikki olemaan paremmin. Iho voi paremmin, jaksoi paremmin, meni nukkumaan ajoissa ja sai nukuttua paremmin ja nälkäkin oli hallinnassa… Nyt taas menee kello nopeammin ku mun väsymys ja ruokahalu on taas taivaissa.. Koko ajan pitäisi syödä , syödä ja syödä.

Stressin määrä on töiden vuoksi taas lisääntynyt.. Koskaan ei tiedä mitä seuraava päivä tuo tullessaan ja mitä on muutoin luvassa töissä. Kaiken pitäisi olla ihan sitä mitä eilenkin, mut päivässä kaikki voi olla toisin. Kuljen töihin taas rullaluistimilla kun mun pyöräkin pöllittiin. Niin mun tuuria. Onneksi rullaluistimet saan sisälle varmaan turvaan!

Ilmat kylmenee ja mun stressi sen kuin lisääntyy! Tasan viikon päästä maanantaina olen lomilla! Ihana asia, että pääsee viikoksi vetämään henkeä! Autoa tarvitsisi oikeasti ja vakavasti alkaa katsomaan alkaa ilmat olemaan sen verran kylmät jo!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s