Tieto lisää tuskaa

Juuri nyt mietin miksi netti on keksitty ja miksi sitä tulee lukeneeksi kaikkea mahdollista ja mahdotonta… 

Mitä enemmän luen sen pahempi oloni on ku stressaan, mietin ja itken. Miksi pitää miettii mitä huominen tuo tullessaan miksi ei vaan opi elämään tässä ja nyt. Ahdistanut kohta viikon ihan vietävän paljon. En tiedä mitä asialle pitäisi tehdä kun en saa tätä kaikkea mitä viime aikana on tapahtunut pois mielestäni. Ja lisää ahdistusta tulee kun luen kilpirauhas tietoa netistä ja erityisesti  kokemuksia. Tuntuu, että happi ei kulje ja unohdan hengittää.. Heikottaa ja pyöryttää. 

Sen lisäksi väläytellään sekaan vielä työuupumusta. Sehän kruunaisi koko touhun! Olen nyt kaksi päivää (iltaa) tehnyt 5h työ putkea ja olo on todella vetäämätön ja loppu sen päätteeksi. 

Mulla on niin liikatoiminan kuin vajatoiminnan oireita sekaisin.. Luin jostain, että vajatoiminta lihottaa ja väsyttää. Liikatoiminta laihduttaa ja hermostuttaa. Mä olen laiha enkä lihoa, väsynyt koko ajan ja hermostunut vähän väliä nykyään. Hiustenlähtöä on kummassakin. Olen mittaillut viikon ajan juuri sillä hetkellä kun saan silmät auki otan mittarin ja laitan kainaloon. Eli lämpöäni ja se on 35.3 – 35.8 välillä….

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s