Mä unohdin jo

Hyvin tuttu tunne! Ilmeisesti tämä jatkuva valvominen alkaa jo näkyä taas muussakin. Eli unohtelen ihan sellaisia asioita joita hetki sitten juuri mietin. Kauppaan meno ei onnistu jos minulla ei ole kauppalappua. Väsyttää päivisin niin vietävän paljon kun öisin en juuri koskaan saa nukuttua. Kuten aikaisemmassa kirjoitin niin valvon taas kaikki yöt…

Olen nyt netissä pelannut muistipelejä jotta saisin treeniä muistini kanssa asioihin. Hermostun meinaan siinnä kohtaa kun tajuan, että juuri ajattelin mitä piti tehdä ja sit se on pyyhkiytynyt pois mielestä. Pakko miettiminen tuossa tilanteessa tuntuu pahentavan koko asiaa ja sen jälkeen stressi ja hermostuminen lisääntyy ja lopulta olen siinnä tilanteessa, että itken.

Olen teiltä saanut hyviä blogi vinkkejä tähän kirjoitukseen ja sen jälkeen muutoinkin näihin kirjoituksiin sekä myös löytänyt itse sellaisia mitkä on lähellä itseäni. Olen aloittanut kokoamaan niistä omaa kirjoitusta. Tuonne saa edelleen laittaa linkkiä! Koskaan ei ole liian myöhäistä!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s