Tänään on se päivä

Töihin paluu odottaa. Iltavuoro ja 5h työt…

Koko viime yö meni stressin kourissa. Pelkään ihan järkyttävästi, että saan taas ihottumaa ja sitä, että nivelet erityisesti selkä alkaa reistata… Toivon todella, että näin ei tule käymään, mutta pelkään ihan vietävästi. En haluaisi taas alottaa kierrettä alusta. Enää ei ole ihotauti puolelle aikoja kun ei sieltä mitään löytynyt. Tulisi nyt vain se tieto koska magnettikuvat on ja se uusi verikoe aika jos saisi jotain selvyyttä asioihin.

Tai sitten olen luulosairas. Luulen, että ihoni näyttää siltä kun noissa kuvissa mitä olen laittanut.

Otin tänään uuden kuvan kädestä ennen töitä. Toisen kuvan otan töiden jälkeen, katsotaan.

5.6.2014 klo 12

5.6.2014 klo 12

Olen taas koko ajan erittäin väsynyt. Selkä on jumissa ja niska. Tutkisin noita luontaistuotteita ja superfoodeja. Seuraava ostos taitaapi olla Lucuma-jauhe. Sisältää runsaasti mm. beetakaroteenia ja B-vitamiineja.Palataan illalla / yöllä tuntemusten kanssa kun töistä pääsen kotiin joskus 12 jälkeen.

2 kommenttia artikkeliin ”Tänään on se päivä

  1. Voi anteeks kun kommentoin näin joka postaukseen mutta mitä enemmän luen sun blogia sitä enemmän tulee sellanen tunne että sulla olis cfs. Käytkö yleensä iltasin ylikierroksilla kun pitäis alkaa nukkua? Mun käsi näyttää samalta kun sun. Mullakin on tommoista pientä pisteihottumaa (ei kutia eikä punoita). Näyttäis myös siltä että nivelet on yliliikkuvat, sekin sopii cfs oirekuvaan. Minä neuvoisin käymään tampereella Unesta:ssa varmistamassa tai poissulkemassa cfs:n!

    • Ei haittaa vaikka kommentoitkin jokaiseen 🙂
      Sanotaan tuohon ylikierroksilla käymiseen niin, että on iltoja kun simahdan naps, mutta sitten on ne illat kun tuntuu et ihan ku joku olisi virtapiuhan pistänyt juuri kiinni ja olisin latautumassa eli koko ajan virtaa enemmän.
      Mun jonkin verran kutiaa toisinaan, mutta harvemmin!
      Olen itse tutustunut tässä cfs:ssään ja ruvennut miettimään myös sitä. Yliliikkuvat nivelet mulla on todettu 15vuotiaana.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s