Töissä

Tänään olin töissä. En oikein tiedä mikä olisi oikea sana kuvaamaan tätäkin päivää. Olen todella väsynyt, mutta nukuin vain puolituntia töiden jälkeen eikä uni maistu enää. Viime yönä en nukkunut silmäystäkään.

Työt alkoi aamusta kello 6. Vihaan aamuja muutoinkin kun en öisin nuku joten tuo aloitusaika on jo ihan silkkaa myrkkyä minulle. Heräsin tai siis nousin ylös sängystä makoilemasta 4.30. Aamiaiseksi kaurapuuro ja tee. Lähdin pyörällä töihin hyi siellä oli kylmä ja täällä tuli isoja märkiä räntä hiutaleita. Olin ihan rännän peittämä kun töihin pääsin. Uusi paikka odotin ulkona kun ei avaimia ollut. Tapasin uudet työkaverit jotka vaikutti ihan mukaville ihmisille. Kiva välillä tehdä töitä vanhempien kanssa ja koulutuskin löytyi toiselta. Ensivaikutelma uudesta pomostani oli miten sen sanoisi tossukka. Hyvin hiljainen ja hillitty eikä mistään sanonut oikein mitään koko päivänä.

Lähdin toisen vanhemman tekijän matkaan päiväksi. Rakennus sinällään on tuttu olen ylä-asteen siellä käynyt, mutta siivoojan roolissa olin ihan hukassa. Miten voikaan ihminen sekoilla näin pahasti. Alku meni väsymys sumussa ja kahdeksan aikaan tajusin, että käsivarret sattuu kyynertaipeesta ihan vietävän paljon. Arvatkaapa miksi… Ne oli ihan kirkkaanpunaiset ja ruutikuivat TAAS. Ne on ollut täysin kunnossa tämän ajan kun sairaslomalla olen ollut. Palasin töihin ja samojen aineiden pariin riitti näköjään kaksi tuntia ja taas löytyy ihottumaa. *syvä huokaus*.

Päivä päättyi 14.30 olin niin loppu, että en jaksanut mitään. Kauppaan kävi tie ja olipa piristävää huomata kassa jonossa ostosten kanssa, että kappas kortti on kotona eikä ole käteistä tarpeeksi. No ei auttanut kun pyöräilin niin pienennettiin ostoksia. Tämä ei selvästi ole ollut mun päivä!

Pääsin kotiin ainoa asia mitä tein oli teen keittäminen ja itkeminen. Olin loppu ja siltikään en nukkunut kuin puolituntia… Huomenna pitäisi taas mennä töihin klo 6.00 aamusta…

2 kommenttia artikkeliin ”Töissä

    • Tuntuu, että nykyään tunteet koko ajan pinnassa. Jotenkin odotan kärsimättömänä jotain uutta tähän kaikkeen. Mietin miten lähtisi uudella tarmolla vaatimaan toista lääkäriä ja jos sinne kouluun pääsisi. Olen kesätyötä etsinyt jos saisi kokonaan jotain muuta. Haluaisin töitä tehdä! 🙂
      Hyvää alkavaa kesää sinne!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s