Vappu

Ensimmäiseksi hyvää vappua. Toivottavasti se on hyvä mahdollisimman monelle. Itse en vappua juhli mitenkään joten yksi päivä muiden joukossa. Tänä vuonna jätin jopa ilmapallot puhaltamatta ja serpenttiinin laittamatta kun ei vaan löytynyt fiilistä koko hommaan. Ollut ja hermoillut. Ei pitäisi sen tiedän ei ne ongelmat mihinkään häviä, mutta ei ne näytä muiltakaan katoavan vaikka joisikin joten en tehnyt sitäkään.

Viimeiset paripäivää on ollut itku taas todella herkässä ja milloin mistäkin pillahtanut. Viimeksi viime yönä.. Miksi ihmisten elämäntilanteiden pitää mennä ristiin ja haluta samalla hetkellä täysin eriasioita?  Tämä ei edes kosketa omaa elämääni (tai joo saan omaanikin vastaavan tyyppisen sovellettua) mutta mietin ystäväni tilannetta…

En ole puusta pidemmälle ajatuksien kanssa päässyt mitä tämän lääkäri jutun kanssa nyt teen. Ehkä yritän nyt rauhoittua ja kokeillaan maanantaina töitä (tuo asia hermostuttaa suunnattoman paljon). Ja keskityn koulun pääsykokeisiin. Pääsisin sen jälkeen pois TYKSin alueelta jos joku muu ottaisi asian vakavammin ja olisi kiinnostunut tästä (tai sitten haaveilen liikaa). Olen kyllä töiden osalta vakavasti miettinyt irtisanoutumistakin. Se lisää minulle ihan hirvittävästi paineita ja sitä myöden stressiä joka pahentaa oloani kahta enemmän nykyisestä ahdistuksesta.

 

2 kommenttia artikkeliin ”Vappu

  1. Hei, hyvää vappua sinullekin. Harmittavainen tuo sun tilanne. Mulla on vähän samanlaista ja olen tyksin alueella, olen kyllä itse saanut asiantuntevaa palvelua. Sitä pitää itse vaatia ja mulla ainakin on ollut joku läheinen välillä mukana lääkärissä kuuntelemassa. Hän on myös pitänyt puoliani. Olen ihan selkeästi kuvannut mihin sattuu ja miltä se tuntuu. Kirjota vaikka ylös oireita sun muuta. Jos et töissä jaksa niin jaksaisitko sitten opiskella? Itsellä on se hyvä asia että olen pitkällä sairaslomalla.

    • Hei,
      Kiitos viestistäsi! Tarvitsisi varmaan joku ottaa mukaan lääkäriin myös jos saisi toisetkin korvat kuuntelemaan ja keskustelemaan asiasta.
      Tuota mietin itsekkin kun kouluun hain, mutta uskon, että jaksan. Nämä ovat kuitenkin sen verran eri alaa mitä nyt työkseni teen (siivoan) ja minne olen kouluun hakenut. Tiedän, että opiskelu vaatii voimia ja ponnistusta ihan joka tapauksessakin, mutta siinnä on myös huomattavasti kevyempi meno.
      Hyvää alkavaa kesää sinulle!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s